Learning Outcomes in an online vs traditional course
Relative enrollment in online classes has tripled over the last ten years, but the efficacy of learning online remains unclear. While two recent Meta analyses report higher exam grades for online vs. traditional classes, this body of research has been marked by two recurrent limitations: (1) a pos...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | Steven Dr, Stack |
---|---|
Định dạng: | Bài viết |
Ngôn ngữ: | English |
Năm xuất bản: |
International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning
2017
|
Chủ đề: | |
Truy cập Trực tuyến: | http://lrc.quangbinhuni.edu.vn:8181/dspace/handle/TVDHQB_123456789/820 |
Tags: |
Thêm thẻ
Không có thẻ, Hãy là người đầu tiên gắn thẻ bản ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Moderating Influence of Curriculum, Pedagogy, and Assessment Practices on Learning Outcomes in Indonesian Secondary Education
Tác giả:: Umami, Ida
Năm xuất bản: (2018) -
Effects of Inquiry-based Learning on Students’ Science Literacy Skills and Confidence
Tác giả:: Gormally, Cara, et al.
Năm xuất bản: (2017) -
Traditional Ukrainian songs as performed by folk choirs of ‘Sloboda’ Ukraine
Tác giả:: Vlada, Rusina
Năm xuất bản: (2018) -
INNOVATIVE TEACHING IN ACCOUNTING SUBJECTS: ANALYSIS OF THE FLIPPED CLASSROOM
Tác giả:: Lubbe, E.
Năm xuất bản: (2018) -
REGARDING A METHOD OF PERFORMING ON THE VIOLIN IN TRADITIONAL MUSIC
Tác giả:: MIRONENCO, IAROSLAV
Năm xuất bản: (2018)