First-Year Teachers’ Uphill Struggle to Implement Inquiry Instruction
This longitudinal study of six first-year teachers focused on conceptualizations of inquiry-based pedagogy, self-efficacy for inquiry-based teaching, and its actual enactment. Data included a self-report survey of self-efficacy for inquiry-based instruction, individual interviews at the beginning an...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | Chichekian, Tanya, Shore, Bruce M., Tabatabai, Diana |
---|---|
Năm xuất bản: |
SAGE Publishing
2018
|
Chủ đề: | |
Truy cập Trực tuyến: | http://lrc.quangbinhuni.edu.vn:8181/dspace/handle/DHQB_123456789/4068 |
Tags: |
Thêm thẻ
Không có thẻ, Hãy là người đầu tiên gắn thẻ bản ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Moderating Influence of Curriculum, Pedagogy, and Assessment Practices on Learning Outcomes in Indonesian Secondary Education
Tác giả:: Umami, Ida
Năm xuất bản: (2018) -
Repertorio tradicional infantil de Cádiz: texto, rito, gesto y símbolo
Tác giả:: María Jesús, Ruiz
Năm xuất bản: (2018) -
Pantang Larang, Character Building
Tác giả:: Syamsul, Kurniawan
Năm xuất bản: (2018) -
AHP 21: A Space for the Possible: Globalization and English Language Learning for Tibetan Students in China
Tác giả:: Rebecca A, Clothey, et al.
Năm xuất bản: (2018) -
Effects of Inquiry-based Learning on Students’ Science Literacy Skills and Confidence
Tác giả:: Gormally, Cara, et al.
Năm xuất bản: (2017)