Evaluation and monitoring of the satisfaction of meat and meat products consumers
The managers have to be focused on clients and satisfy their needs, so that the products meet their expectations. The evaluation and monitoring the consumers satisfaction is very important because it is a managerial instrument which offers the possibility to understand and satisfy the needs of the e...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | Corina, Constanta Rușeț |
---|---|
Ngôn ngữ: | English |
Năm xuất bản: |
Agroprint Timisoara
2018
|
Chủ đề: | |
Truy cập Trực tuyến: | http://lrc.quangbinhuni.edu.vn:8181/dspace/handle/DHQB_123456789/4055 |
Tags: |
Thêm thẻ
Không có thẻ, Hãy là người đầu tiên gắn thẻ bản ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
A Thorough Scrutiny of ELT Textbook Evaluations: A Review Inquiry
Tác giả:: Gholami, Reza, et al.
Năm xuất bản: (2018) -
Assessing the antecedents of customer loyalty on healthcare insurance products: Service quality; perceived value embedded model
Tác giả:: Abdelfattah, Fadi Abdelmuniem, et al.
Năm xuất bản: (2018) -
Intercultural paradigms of educational self-management action
Tác giả:: Barrera, Martha Lucia Izquierdo
Năm xuất bản: (2018) -
Aceitação do Mobile Banking no Brasil: uma Análise Por Meio do Modelo TAM Estendido
Tác giả:: Lopes, Evandro Luiz, et al.
Năm xuất bản: (2018) -
AHP 28: Review: Transforming Nomadic Resource Management and Livelihood Strategies
Tác giả:: Daniel, Winkler
Năm xuất bản: (2018)