Teachers Performing Professionalism
Faced with the perceived need to redefine education for more economic utilitarian purposes, as well as to encourage compliance with government policies, Australia, like many other Anglophone nations, has engaged in numerous policy shifts resulting in performativity practices becoming commonplace in...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | Bourke, Terri, Lidstone, John, Ryan, Mary |
---|---|
Năm xuất bản: |
SAGE Publishing
2018
|
Chủ đề: | |
Truy cập Trực tuyến: | http://lrc.quangbinhuni.edu.vn:8181/dspace/handle/DHQB_123456789/3876 |
Tags: |
Thêm thẻ
Không có thẻ, Hãy là người đầu tiên gắn thẻ bản ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
First-Year Teachers’ Uphill Struggle to Implement Inquiry Instruction
Tác giả:: Chichekian, Tanya, et al.
Năm xuất bản: (2018) -
The Relative Effects of Logistics, Coordination and Human Resource on Humanitarian Aid and Disaster Relief Mission Performance
Tác giả:: Idris, Aida, et al.
Năm xuất bản: (2018) -
ECONOMIC MODELING PROCESSES USING MATLAB
Tác giả:: MACOVEI, Anamaria G, et al.
Năm xuất bản: (2018) -
Public Policy and Gender Inequality in Brazilian Society: Considerations From the Realms of Labor, Politics and Science.
Tác giả:: Nascimento, Janaina Xavier do
Năm xuất bản: (2018) -
The cultural policy in Italy and the innovations of the XXI century
Tác giả:: Niglio, Olimpia
Năm xuất bản: (2018)