Intercultural paradigms of educational self-management action
he purpose of this paper is to tell the experience of the BA in ethno education and community development of the Universidad Tecnologica de Pereira, Colombia, with indigenous communities “Embera Chamí” in the departments of Caldas and Risaralda, here in Colombia. We begin with a sociohistorical and...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | Barrera, Martha Lucia Izquierdo |
---|---|
Năm xuất bản: |
Universidad Autónoma Indígena de México
2018
|
Chủ đề: | |
Truy cập Trực tuyến: | http://lrc.quangbinhuni.edu.vn:8181/dspace/handle/DHQB_123456789/3838 |
Tags: |
Thêm thẻ
Không có thẻ, Hãy là người đầu tiên gắn thẻ bản ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
The Opinions of The Primary Education Supervisors in Relation With Strategic Management Approach in Continuing The Supervising Services About The Regions
Tác giả:: AKAN, Durdağı, et al.
Năm xuất bản: (2018) -
AHP 28: Review: Transforming Nomadic Resource Management and Livelihood Strategies
Tác giả:: Daniel, Winkler
Năm xuất bản: (2018) -
EDUCATIONAL IDEAL OF UKRAINIAN ETHNOPEDAGOGIES: CARPATHIAN VECTOR
Tác giả:: Nelly, Lysenko
Năm xuất bản: (2018) -
The Influence of Educational-Factor Capital on the Tangible Career Outcomes of MBA Graduates
Tác giả:: Daut, Azizah, et al.
Năm xuất bản: (2018) -
Farmer Education Development under the Perspective of Migrant Workers’ Intergenerational Mobility
Tác giả:: Fan, Rong
Năm xuất bản: (2018)