A Survey on the Effects of Advertising of Unhealthy Food on the Decision of Students
The purpose of the research was to assess the effects of advertising of unhealthy food products on student's decision and eating behavior. In the present research participated 272 students aged between 18-29 years from the State University of Medicine and Pharmacy “Nicolae Testemitanu” from the...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | CERNELEV, Olga, TAFUNI, Ovidiu |
---|---|
Năm xuất bản: |
CSEI; ASEM
2018
|
Chủ đề: | |
Truy cập Trực tuyến: | http://lrc.quangbinhuni.edu.vn:8181/dspace/handle/DHQB_123456789/3791 |
Tags: |
Thêm thẻ
Không có thẻ, Hãy là người đầu tiên gắn thẻ bản ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Channel selection in e-commerce age: A strategic analysis of co-op advertising models
Tác giả:: Liu, Yongmei, et al.
Năm xuất bản: (2018) -
NATURAL ANTIMICROBIAL AGENT USE IN THE PRESERVATION OF FRUITS AND VEGETABLES
Tác giả:: Sauceda, Elvia Nereyda Rodríguez
Năm xuất bản: (2018) -
NATURAL ANTIMICROBIAL AGENT USE IN THE PRESERVATION OF FRUITS AND VEGETABLES
Tác giả:: Sauceda, Elvia Nereyda Rodríguez
Năm xuất bản: (2018) -
Do residents of food deserts express different food buying preferences compared to residents of food oases? A mixed-methods analysis
Tác giả:: Walker, Renee E, et al.
Năm xuất bản: (2018) -
A Study on Tourism Students' Communication Skills: Afyon Kocatepe University Example
Tác giả:: PELİT, Elbeyi, et al.
Năm xuất bản: (2018)