INNOVATIVE TEACHING IN ACCOUNTING SUBJECTS: ANALYSIS OF THE FLIPPED CLASSROOM
Accounting students often have a negative attitude towards the subject andstruggle to understand core concepts of accounting standards. A large percentageof accounting students do not prepare for class and homework is either not doneor neglected. Many factors contributed to students struggling to pr...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | Lubbe, E. |
---|---|
Năm xuất bản: |
Social Sciences Research Society
2018
|
Chủ đề: | |
Truy cập Trực tuyến: | http://lrc.quangbinhuni.edu.vn:8181/dspace/handle/DHQB_123456789/3789 |
Tags: |
Thêm thẻ
Không có thẻ, Hãy là người đầu tiên gắn thẻ bản ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Effects of Inquiry-based Learning on Students’ Science Literacy Skills and Confidence
Tác giả:: Gormally, Cara, et al.
Năm xuất bản: (2017) -
QUALITY ATTRIBUTES IN COST MANAGEMENT AND ACCOUNTING SUBJECTS: THE STUDENTS’ VIEWPOINT
Tác giả:: Tibola, Jucelia Appio, et al.
Năm xuất bản: (2018) -
Learning Outcomes in an online vs traditional course
Tác giả:: Steven Dr, Stack
Năm xuất bản: (2017) -
Moderating Influence of Curriculum, Pedagogy, and Assessment Practices on Learning Outcomes in Indonesian Secondary Education
Tác giả:: Umami, Ida
Năm xuất bản: (2018) -
Folklore and Sociolinguistics
Tác giả:: John Holmes, McDowell
Năm xuất bản: (2018)