From educational ideals to local realities: qualitative unpacking of stereotypes and
Education is seen as being caught between the material-symbolic networks of schoolrelated agents and of students. The fundamental hypothesis of the research is that the scientific school-agents network is socioeconomically and ethnically biased, creating ontological insularization that is reflect...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | Fonseca, Pedro Moreno da |
---|---|
Năm xuất bản: |
Universidade do Porto
2018
|
Chủ đề: | |
Truy cập Trực tuyến: | http://lrc.quangbinhuni.edu.vn:8181/dspace/handle/DHQB_123456789/3762 |
Tags: |
Thêm thẻ
Không có thẻ, Hãy là người đầu tiên gắn thẻ bản ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
The great changing room of colour and class
Tác giả:: Nasson, Bill
Năm xuất bản: (2018) -
Effects of Inquiry-based Learning on Students’ Science Literacy Skills and Confidence
Tác giả:: Gormally, Cara, et al.
Năm xuất bản: (2017) -
Os espaços da fé: um estudo sobre o campo religioso na perspectiva da reliosidade popular
Tác giả:: Lopes, André Camargo
Năm xuất bản: (2018) -
Public Policy and Gender Inequality in Brazilian Society: Considerations From the Realms of Labor, Politics and Science.
Tác giả:: Nascimento, Janaina Xavier do
Năm xuất bản: (2018) -
BELIEFS AND RELIGIOUS PRACTICES OF AFRICAN BACKGROUND PRESENT IN BAHIA HONDA (PINAR DEL RÍO)
Tác giả:: Basso, Silfredo Rodríguez, et al.
Năm xuất bản: (2018)