Channel selection in e-commerce age: A strategic analysis of co-op advertising models
The purpose of this paper is to develop and compare two co-op advertising models: advertising model under traditional channel and co-op advertising model under dual channel, to select optimal channel structure to sell products for manufacturer and to derive optimal co-op advertising strategies for t...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | Liu, Yongmei, Sun, Yuhua, Hu, Junhua |
---|---|
Năm xuất bản: |
OmniaScience
2018
|
Chủ đề: | |
Truy cập Trực tuyến: | http://lrc.quangbinhuni.edu.vn:8181/dspace/handle/DHQB_123456789/3722 |
Tags: |
Thêm thẻ
Không có thẻ, Hãy là người đầu tiên gắn thẻ bản ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
A Survey on the Effects of Advertising of Unhealthy Food on the Decision of Students
Tác giả:: CERNELEV, Olga, et al.
Năm xuất bản: (2018) -
Traditional Ukrainian songs as performed by folk choirs of ‘Sloboda’ Ukraine
Tác giả:: Vlada, Rusina
Năm xuất bản: (2018) -
Learning Outcomes in an online vs traditional course
Tác giả:: Steven Dr, Stack
Năm xuất bản: (2017) -
REGARDING A METHOD OF PERFORMING ON THE VIOLIN IN TRADITIONAL MUSIC
Tác giả:: MIRONENCO, IAROSLAV
Năm xuất bản: (2018) -
Ứng dụng trí tuệ nhân tạo trong xây dựng Game
Tác giả:: Nguyễn Thanh, Phong
Năm xuất bản: (2014)