Moderating Influence of Curriculum, Pedagogy, and Assessment Practices on Learning Outcomes in Indonesian Secondary Education
The purpose of this research was to examine the current situation and problems faced by Indonesian schools in curriculum, pedagogy, and assessment practices despite government’s several legal initiatives. A questionnaire comprising both open and closed-ended questions was sent to the teachers and pu...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | Umami, Ida |
---|---|
Năm xuất bản: |
Journal of Social Studies Education Research
2018
|
Chủ đề: | |
Truy cập Trực tuyến: | http://lrc.quangbinhuni.edu.vn:8181/dspace/handle/DHQB_123456789/3710 |
Tags: |
Thêm thẻ
Không có thẻ, Hãy là người đầu tiên gắn thẻ bản ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
The Influence of Educational-Factor Capital on the Tangible Career Outcomes of MBA Graduates
Tác giả:: Daut, Azizah, et al.
Năm xuất bản: (2018) -
First-Year Teachers’ Uphill Struggle to Implement Inquiry Instruction
Tác giả:: Chichekian, Tanya, et al.
Năm xuất bản: (2018) -
PENINGKATAN KEAKTIFAN DAN HASIL BELAJAR IPS MELALUI PAKEM DENGAN BANTUAN MEDIA PADA SISWA KELAS VIIIA SMP NEGERI 1 KANDEMAN BATANG TAHUN PELAJARAN 2013/2014
Tác giả:: Aryani, Wulan Dwi
Năm xuất bản: (2018) -
The socialization of students in the process of art activity in a mixed-age organization
Tác giả:: Yu, Khomenko N.
Năm xuất bản: (2018) -
Moder Vietnamese 4: Tiếng Việt hiện đại 4: Vietnamese for o verseas Vietnamese and foreigners
Tác giả:: Phan Văn Giưỡng
Năm xuất bản: (2009)