Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lrc.quangbinhuni.edu.vn:8181/dspace/handle/TVDHQB_123456789/700
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Trinh, Cao Nữ | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-11T08:37:11Z | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-11T08:37:21Z | - |
dc.date.available | 2017-01-11T08:37:11Z | - |
dc.date.available | 2017-01-11T08:37:21Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/TVDHQB_123456789/700 | - |
dc.description.abstract | The research was done at QB university; in order to investigate perception of English-major freshmen toward the importance of the guessing word meaning in context, to find out difficulties that the English-major first year students at Quang Binh University face in reading. Draw out some possible solutions and suggestions to overcome the difficulties and improve the results of reading skill.= Nghiên cứu được thực hiện ở trường Đại học Quảng Bình, nhằm khảo sát nhận thức của sinh viên năm nhất chuyên ngành tiếng Anh đối với tầm quan trọng của việc đoán nghĩa từ dựa vào bối cảnh; những khó khăn gặp phải; đề xuất giả pháp nhằm khắc phục khó khăn và nâng cao khả năng đọc hiểu. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Trường Đại học Quảng Bình | en_US |
dc.subject | Language | en_US |
dc.subject | English | en_US |
dc.subject | Reading skill | en_US |
dc.subject | Strategies | en_US |
dc.subject | Word meaning | en_US |
dc.subject | Reading context | en_US |
dc.title | An investigation into the importance of guessing word-meaning in context and strategies to help English-major freshmen at Quang Binh University better at reading skill. Cao Nữ Trinh | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | [03.5.1] Ngoại ngữ [03.5.1] Ngoại ngữ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
toanvan_TRinh.pdf | toàn văn | 997.4 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.